Советую почитать

Какая резинка подходит для кудрявых волос

Вы делаете стильный хвост, мальвинку или пучок — и собираете комплименты от окружающих. А дома подбираете вырванные резинкой волоски... Увы,...

пятница, 28 января 2022 г.

Крем-сенолітик Kaetana: мої відгуки та приголомшливі враження

 "А молодість не вернеться" співається у відомому шлягері. Пісня красива, але дещо сумна, чи не так? На щастя, у XXI сторіччі провідні косметологи та дерматологи роблять усе можливе, аби ми якомога довше "не спробували на собі" значення цих пісенних рядків. І сьогодні хочу поділитися з Вами своїми враженнями від застосування надзвичайного засобу, який дійсно здатен повернути роки назад. Це особливий сенолітичний крем від бренду української професійної косметики Каетана.

Крем-сенолітик Kaetana: мої відгуки

Про цей диво-засіб я вже розповідала Вам у теоретичній статті. Та пришов час практики. Зустрічайте крем-сенолітик Kaetana: мої відгуки та враження. Я застосовувала цей крем рівно 40 днів згідно з рекомендацією виробника. Та почекала ще пару тижнів після закінчення курсу, аби поспостерігати за своєї шкірою. І сьогодні мій детальний огляд для Вас.
 
 


Одразу викладаю усі карти на стіл та публікую висновки для тих, хто не любить читати довгі пости. Цей крем дійсно має міцні властивості, що омолоджують!
 
Особливо помітний результат на ділянках, де я спостерігала найбільш сильний вплив часу. Це шкіра лоба, повік, шиї та рук. Саме тут в мене з'явилися глибокі зморшки, з якими (як мені здавалося!) вже не можна анічого вдіяти. Але крем-сенолітик Kaetana переконав мене у зворотному. Продовж 40 днів зморшки потрохи починали "танути". Та зараз вони майже непомітні.
 
Ще раз підкреслюю, що річ йде не про дрібні мімічні, а саме про глибокі вікові лінії. Вони зараз майже непомітні. Також значно зменшилися темні кола під очима. А все завдяки цьому чудовому кремові!
 

 
 
Але й там, де шкіра була в більш-менш нормальному стані, я теж побачила зміни, що вражають. Зараз обличчя в цілому виглядає більш свіжим, має приємний рівномірний колір. Та зовсім немає запалень.
 
Це дивовижний результат, тому я однозначно раджу цей крем, якщо до нього у Вас є показання.
 
А зараз більш детальна інформація.
 
🌼Крем-сенолітик Каетана це дійсно інноваційне ноу-хау. Він розроблен українськими дерматологами у співпраці з українськими вченими. І на сьогодні аналогів у світі йому не існує. Нам усім варто пишатися такою передовою розробкою.
 
Цей крем не "звичайний антиеджинговий засіб", до яких ми з Вами вже звикли. Він являє собою дещо особливе. Його головний принцип дії він нейтралізує діяльність так званий сенесцентних клітин, які "програмують інші, молоді клітиночки на передчасне старіння". Тому нагадую шкірі її "код молодості". Більш докладно про те, що таке сенесцентні клітини, яку підривну діяльність в організмі вони проводять та як з ними борються річовини-сенолітики, читайте в цій статті про крем-сенолітик.
 
Я застережусь саме на споживчих властивостях цього засобу.
 

 
 
Він дещо відрізняється від тих косметичних кремів, до яких ми звикли. 
 
  • По-перше, наносити його треба товстим шаром (саме тому він випускається у "професійному" об'ємі 210 мл треба, щоб його вистачило на всі 40 днів застосування). 
  • По-друге, використовувати тільки один раз на добу. Бажано не переривати курс. 
  • По-третє, він не потребує додаткової косметичної спецдопомоги (масок, ампул, сироваток тощо), тому що крем-сенолітик Каетана є дуже активним міцним засобом. А от засоби, що очищують та тонізують, у своєму арсеналі залишаємо.
 
Я наносила його щовечора перед сном після вмивання на обличчя, шию та руки.
 

 
 
На моє щастя, крем не обтяжує шкіру, тому навіть моя дуже чуттєва та трішки масна skin обличчя його витримала добре. І звичайно, він підійшов до моєї сухої шкіри повік, шиї та рук. Крем-сенолітик чудово всмоктується та не дає відчуття плівки.
 
Крем має фантастичний збалансований склад, де "першу скрипку" грає ноу-хау бренду особливий косметичний сенолітичний комплекс. Та є і додаткові речовини, які теж приносить користь дермі. Це олії оливи, авокадо, гіалуронат натрію тощо. А ще в ньому, як і в інших засобах цієї марки, відсутні мінеральні масла та інші небезперечні компоненти. Ось фото складу крему-сенолітика Kaetana:
 

 
 
Також крем має делікатний цікавий аромат, який зовсім не заважає сну. Для мене це важливо.
 
Про приголомшливу дію цієї новинки я вже розповідала на початку посту. Крем-сенолітик Каетана подолав мої серйозні вікові зміни. Це фантастично!
 

 
 
Але хочу підкреслити, що такий активний крем повинен призначатися тільки косметологом. Його адресовано тим, хто має помітні ознаки впливу часу на шкірі. Зазвичай, він для людей 45+. Але може призначатися і раніше, якщо для цього є підстави. І виявляє їх тільки фахівець. Мені 48 років, тому для цього крему в мене абсолютні показання.

PS. Мене (можливо, як і Вас) дуже цікавило питання: а чи варто після закінчення курсу такої активної косметики використовувати антиейджингові засоби? Я звернулась до виробника та отримала відповідь, що не тільки можна, а й потрібне. Так шкіра, що звикла "до смачного", від нього не відвикне. Що я і роблю! Наприклад, в мене зараз ще одна чудова новинка від Каетана антивікова сироватка "Активне омолодження" (за посиланням мій відгук на неї). 
 
Мені подобається косметика від цього бренду, я неодноразово її "повторюю" у використанні. І хочу також "повторити" героя сьогоднішнього огляду. Бо молодість з ним дійсно повертається. І не тільки в душі.




Важливо! Ви прочитали мої особисті відгуки на крем-сенолітик Kaetana. Ваші думки щодо цього засобу можуть відрізнятися від моїх.

Дізнатися більш про цей крем та можливості його придбання можна на офіційній сторінці Каетана в Фейсбуці (посилання кликабельне).

А Ви чули про такий засіб? Можливо, вже теж спробували його на собі? Поділиться своїми враженнями у коментарях, Ваша думка дуже важлива!

20 комментариев:

  1. I have never tried ucranian cosmetic products. Just as you said, youth will never come back and this is why we can't stay passive.

    ОтветитьУдалить
  2. I have never heard of this cream or the brand before
    greetings

    ОтветитьУдалить
  3. My daughter and I like to try new products. have a happy week and a happy month of February. kisses 🌷

    ОтветитьУдалить
  4. No la conocía y por lo que cuentas suena muy bien.
    Gracias por la información.
    Saludos.

    ОтветитьУдалить
  5. Great review.
    I don't know the cream or the brand.

    ОтветитьУдалить
  6. Sounds a great cream.
    Thanks for sharing.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ОтветитьУдалить
  7. I think creams with not too much fragrance is most suitable. An interesting and sounds like it can do wonders.

    ОтветитьУдалить
  8. Uma marca que desconhecia, mas que estou a adorar descobrir, por aqui!
    Um creme que apetece experimentar!...
    Beijinhos
    Ana

    ОтветитьУдалить